Jobba på WebDivision

Ett SEM och SEO företag på höglandet

Lediga tjänster

På WebDivision AB hittar ni ett gäng som brinner för sökmotoroptimering och marknadsföring på Google. Vi har varit igång sedan 2007 och har under resans gång blivit ännu bättre på det vi gör, att hjälpa företag att växa och få mer lönsamhet genom Sveriges största köpkanal Google.

I takt med att våra kunder växer måste även vi växa och därför är vi alltid intresserade av att träffa drivna talanger inom webb, SEO, SEM och digital marknadsföring. Företaget har en familjär känsla där en stressfri, flexibel och trivsam arbetsplats är en del av vår vision.

Passar du inte för någon av de tjänsterna vi söker just nu? Ta en kontakt med oss ändå om du tycker att det vi gör verkar intressant, vi är i ett expansivt skede och för oss kan det vara intressant att träffa dig!

Skicka en spontanansökan till oss på info@webdivision.se

Eftermarknad SEO

Vi söker en eftermarknadsansvarig

Vill du ha en vardag som präglas av variation, frihet, kreativitet och många kontaktytor?
Är du duktig på att bygga och bevara kundrelationer?
Vill du arbeta med ett av världens största varumärken?
Då kan det vara dig vi söker till tjänsten eftermarknadsansvarig hos oss!  

Vad vi erbjuder

Vi erbjuder dig ett roligt, omväxlande och spännande arbete där du får möjlighet att skapa många kontaktytor samt där du erbjuds goda personalförmåner. Här får du variation, nära till påverkan och ansvar för att upprätthålla en hög kundnöjdhet.

Behöver du flexa, vara ledig eller jobba hemifrån någon dag är det inga problem. Vår personal tar ett stort eget ansvar vilket i gengäld ger möjligheter till frihet och flexibilitet när situationen kräver det.

Vi jobbar mycket i team där gemenskap och samarbete är viktigt, för att behålla en bra laganda gör vi årligen flera aktiviteter/event tillsammans i företaget.

Tjänsten är på heltid 8-17. 

Låter tjänsten intressant? Välkommen att skicka din ansökan till info@webdivision.se.

Arbetsbeskrivning

Din uppgift som eftermarknadsansvarig är att hjälpa våra kunder att nå sina mål och se till att kunden får ut så mycket som möjligt av tjänsten de köpt hos oss.
Du ansvarar för att organisera, målstyra och understödja arbetet under de olika faserna i ett projekt. Du kommer att hålla avstämningar med befintliga kunder samt presentera nya lösningar för att hjälpa kunden till ännu mer lönsamhet.

Stora delar av dina arbetsuppgift kommer att bestå av att kvalitetssäkra vår leverans och stötta upp vårt säljteam. Vi lägger därför stor vikt vid din sociala kompetens, att du är strukturerad och har lätt för att lära.

Du har ett kreativt tankesätt och ser möjligheter där andra ser problem. Du älskar kundkontakt, bygga bra relationer och att hitta lösningar för att nå kundens mål.

 

Våra kunder är primärt små och mellanstora företag inom B2B. Erfarenhet av SEO, ADS, kundtjänst eller sälj är meriterande men inte ett krav.
I denna rollen tycker vi inte att din formella utbildning är det viktigaste, vi ser mer till din person och dina drivkrafter.